2010/11/23

6. MAILAKOENTZAT LEHIAKETA!!!

Lehiaketa bat egin dugu, inkestekin 4 irakasleri ikastolakoak, asmatu behar duzue, inkesta ze irakasleri egin diogun eta iruzkinetan idatzi. Zorte on!!!

1)

1.-Non jaio eta bizi izan dituzu zure lehen urteak?

-Jaio Iruñean eta bizi Billabonan.

2.-Euskalkirik erabiltzen al duzu?Zein?

-Bai, Gipuzkera.

3.-Noiz eta zertarako erabiltzen duzu?

-Euskaraz hitz egiteko garaian.

4.-Umerik ba al duzu?Zure euskalkian hitz egiten al dute?

-Bai, 2, bai.

5.-Ba al dakizu euskara batua?Noiz ikasi zenuen?

-Bai, ikastolan.

6.-Non hitz egiten duzu zure euskalkia?

-Gipuzkoan.

7.-Ikastolako inorekin hitz egiten duzu zure euskalkia?

-Bai.








2)

1.- Non jaio eta bizi izan dituzu zure lehen urteak?

Donostian jaio eta hizki berdinarekin asten den leku batean bizi.

2.-Euskalkirik erabiltzen al duzu? Zein?

Bai, Gipuzkera hitz egiten dut

3.-Noiz eta zertarako erabiltzen duzu euskalkia?

Egunero. Lagunekin, lankideekin... gelan izan ezik.

4.-Umerik ba al duzu? Zure euskalkian hitz egiten al dute?

Ez. Ez.

5.-Ba al dakizu euskara batua? Noiz ikasi zenuen?

Bai. Ikastolan txikitan.

6.-Noiz hitz egiten duzu zure euskalkia?

Egunero.

7.-Ikastolako inorekin hitz egiten duzu zure euskalkian?

Bai.

Beste irakasleekin, eta batzuetan bronka botatzerakoan nire euskalkian hitz egiten dut








6 comentarios:

maddi dijo...

AUEK DIRA:
1. Maite Santidrian
2. Itziar
3. Maite Otero
4. Mila

ARANTXA dijo...

Nire uztez hauel dira:
Lehena Maite Santidrian da.
Bigarrena Iziar da.
Hirugarrena Maite Otero.
Eta laugarrena Mila.

elena dijo...

Nire ustez
1. Maite Otero da.
2. Itziar da.
3. Fultxo da.
4. Mila da.

Fultxo dijo...

Konplikatua jarri duzue kontua. Nahastu nahi hasieran zenbakiekin... baina orain badakit zer da nahi duzuena. Nork asmatuko... Nik erantzunak badakizkit....

Iñaki dijo...

1. Maite Santidrian.
2. Itziar.
3. Fultxo.
4. Mila

LAURA dijo...

Elkarrizketak zaiak daude
Baina nik badakizkit
JAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!