2009/03/26

ANOREXIA ETA BULIMIA

Datorren asteartea, tutoritza garaian, gain honi buruz hitz egingo dugu. Bitartean guraso edo aiton-amonekin bideo hauek ikus itzazue eta pentsatzen duzuena iruzkin moduan bota.

Zure alabarekin hitz egin "edertasunaren" industriak egin aurretik:


Edertasu perfektua existitzen al da?


Lagundu "elikadura nahaste" duten pertsonei:


Anorexia eta bulimiaren inguruko erreportai laburra ere prestatu dizute. Astearterako irakur ezazue.

http://www.euskaraz.net/Hezkuntza/Auzoka/Auzoka87/09

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Horain badakit gutzi gora behera zer den anorexia.

Anónimo dijo...

Orain ikusten da nolako arriskutxuak diren gaixotasun horiek, eta orain garbiago geratu zait zer den bulimia.

ANDREA fañanas dijo...

BAI NIRI ERE NIK BANEKIEN ZER ZEN ANOREXIA BAINA BULIMIA EZ. BAINA ORAIN BADAKIT. NIRE AMAREKIN ETA AITAREKIN IKUSI DITUT BIDEOAK ETA LEHENENGOA EZ NUENEZ ULERTZEN NIRE AMAK AZALDU ZIDAN ETA BAI ULERTZEN DUT.

Michelle dijo...

Oso ondo dago baina pixkat fuetrtea da, eske daude burutik jota.

Michelle dijo...

Oso politak dira eta oso interesgarria baina... oso, bueno pixkat fuertea,ezta?...

Michelle dijo...

Bueno ea nork gehiago egiten duen lana, ai ai aiiii.
Agur.

Lorea dijo...

Bai, arrazoia daukazu Michelle. Espero dut niri eta zuei ez gertatzea halakorik.

Adriana dijo...

Oso ondo dago ere bidali zeniguzun testua irakurtzea, informazio asko ematen duelako.

ANDREA dijo...

Bai, hor arrazoia duzu irakurtzea bidali zeniguzun textu hori eta oso interesgarria da.